Ganska komiskt

Slutade tidigt idag.. igen. Åkte in 1 timme tidigare till skolan, pluggade NK och sen hade vi en liten diskussion om tyska-boken i 15 min. Sen hade vi Psykologi, sen slutade jag.
Jag och Martyna gick ner till sjön för att fota lite till vår ES-uppgift, så nu sitter jag här och tänkte fixa ihop allt, men har en motgång, kan inte göra något i moviemaker, filmerna funkar inte :( Lyssnar på låten om och om igen för att se vilka bilder som kan passa utav de känslor man får och jag kan säga att man blir mest deppig av denna låten.. verkligen, känner mig.. tom typ.

Här är videon om ni vill höra/se, väldigt annorlunda.



Nu till en sjuk grej. Satt på bussen och tänkte att det var så kul när vi var på PPP i Helsingborg, att det hade varit roligt om dom kunde bjuda ner oss från Växjö igen! Och vad tror ni inte jag ser när jag loggar in på intranätet?!! En nyhet där det står "Jul-PPP" i Helsingborg". haha seriöst, hur sjukt sammanträffande är inte det? Fan vad kul säger jag bara, hoppas att my babes är taggade på att följa med nu bara!

Kommentarer
Postat av: Leila

fan vilken jävla video! hahaha jag har oxå den låten

2009-11-25 @ 21:47:38
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0