Gaaalet

hahahaa fyfan vad sjukt. Lyssnade på radion idag, rix morronzoo. Då spelade dom upp ett klipp från någon annan dag då "väder-ola" hade gjort ett "privat" klipp som råkade sändas i radion istället för det riktiga klippet som skulle komma upp. Det är så sjukt verkligen, fyfan vad pinsamt, att det var direktsändning gjorde ju inte saken bättre.

Tryck här, sen på ljudklipp, sen på backstage och sen på det andra klippet: Ibland blir det fel...
Och där har ni det hahah xD Skrattade som fan idag på morgonen när jag hörde det hahah.

f.ö har dagen varit bra, ganska slappt i skolan, gick och beställde klipptid också, så på torsdag ska det allra slitnaste av, funderar på att klippa typ.. snelugg eller något åt det hållet, många som sagt att jag passade i det jag hade i 9:an.. men vet inte, håret är så cp vid luggen så det är svårt att få det fint..men i värsta fall får jag väl bara sätta upp det!

Håller på att sätta upp en till "stång" i garderoben, får hoppas det blir bra, känns dock som att jag inte kommer få plats nu bara för det.. menmen, ska nog göra färdigt geografin också. Och nu börjar ett bra tv-program kom jag på.. så får se hur det går :P   tjaooo

Kommentarer
Postat av: mathilda

klipp lugg och kämpa för att få den bra :D det är assnyggt.. och nej du får inte sätta upp det i så fall, du får kämpa ;)

2009-11-18 @ 19:32:46
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0