en dag som en vanlig dag

Tjaa!!
Var en ganska slapp dag, hade IE i 1 timma, sista IE lektionen dessutom, underbaaart, fyfan vilken plågsam kurs det varit! Sen hade vi en liten introduktion till psykologin, kommer nog bli en rolig kurs! Sen hade vi en liten gruppdiskussion på tyskan om en bok.. hade inte läst allt vi skulle läst... men det gick helt ok ändå, fick låtsas (; Sen åkte jag och Mathilda hem med pappa vid 1.

Vi muppade oss lite som vanligt, och så försökte vi va lite duktiga med vårt projektarbete och skriva lite frågor som vi ska ställa vid intervjuerna... dock slutade det med att vi kom på massa andra saker som hade varit SÅÅ mycket roligare att göra som PA.. för detta är kanske inte det roligaste om man säger så, men tror inte vår handledare tycker våra ideér är så bra :p Sen åt vi lite skit, gott var det!

Efter att hon åkte hem har jag faktsikt gjort NK-läxan... lite stolt över mig själv.. fan måste ta tag i skolan känner jag, är redan så sjukt skoltrött.. men är ju bara ett halvår kvar ungefär sen är det slut. Så får ta vara på tiden som är!
Ikväll blir det att kolla Bonde söker fru och Oskyldigt dömd.. som vanligt!

Kanske borde börja läsa lite i tyskaboken redan nu ikväll.. så det inte blir som det blev igår;
börjar dagen innan, är så trött så jag inte orkar läsa mer än 8 sidor, vilket resulterar i att jag sitter ganska tyst vid diskussionen, vilket får Christina att tro att jag inte gjort läxan (vilket jag iofs inte har) och därmed tror att jag är oseriös och på så sätt får jag inte det betyg jag vill ha!!!

vi får se

Kommentarer
Postat av: mathilda

duktigt att du pluggade :) men skit i tv-programmen din mupp :P

2009-11-11 @ 20:22:52
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0