Dirty talk

Skolan var faktiskt ganska rolig idag! Eller ja, när vi hade eget arbete i Religion rättare sagt. Jag, Jessica och Mathilda hade lite "dirty talk" eller vad man ska kalla det. Sjukt roligt var det iaf, pratade om alla möjliga konstiga, sjuka och oförståeliga saker, men ett gott skratt, det fick man (; Mer än så säger jag inte, tror inte ni vill veta heller faktiskt :P Så något plugg på religionen blev det ju inte.

Slutade vid 20 över två så tog 3-bussen hem. Har bara slappat, försökt läsa några sidor i tyskaboken, men höll på att somna så får se om jag gör det imon istället, är ju 20 sidor som ska läsas. Kan tyckas låta lite, men tänk 20 sidor på tyska med typ storlek 8 i texten och samtidigt måste läsa om varje mening typ två gånger för att förstå något över huvudtaget!!

Ska nog sova snart, klockan är bara 20 i 10, men jag är sjukt trött så blir nog sängen snarast!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0