Das Helg ist over

Då var helgen över igen, en mycket lugn helt var det, julpyntade så nu är det supermysigt i mitt rum. Sen var jag på julskyltning igår med Martyna, sen träffade vi Ramona, mycket mys var det!

En ny vecka har precis börjat och den började inte bra, missade bussen, cyklade som en idiot, såg de båda bussarna som precis skulle svänga ut på växjövägen. Det var kört för min del. Var bara att cykla hem igen och vänta på nästa buss. Det värsta är att förra måndagen tog jag fel buss, så kom en halvtimme försent då också.. känner att jag gör ett gott intryck på den nya läraren (Y).

Vad gör man inte för att inte plugga??! Tänkte visa mina duktiga rit-erfarenheter HAHA. Ni som känner mig vet att jag är betydligt bättre på att rita fiskar och sånt ;)


Iaf, dagen gick snabbt, hade ingen svenska eftersom jag tydligen ska ha det med B-klassen nu. Tog 3-bussen hem. Satte mig och kollade ett gammalt oth-avsnitt som gick på tv medan jag åt.
Sen gjorde jag psykologi-uppgifter och medie&sportjournalistik-uppgifterna. Sen satte jag mig vid datorn och blev fast. Måste fortsätta att plugga, göra färdigt alla uppgifter + börja läsa tyskajävelboken också.

En stund senare
-
Oj vad tiden sprang iväg nu bara för jag skulle göra mitt fina mästerverk ovan.. får nog ta tag i livet och plugga lite nu.

Kommentarer
Postat av: Martyna

AHAHAHA love your painting skills<3

2009-12-01 @ 09:52:03
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/
Postat av: mathilda :*

asså det är så typiskt både dig och mig typ som nu när du satt och målade sen typ "oj vad mkt klockan blev" och inte gjort ett skit XD hahaha!



svordommarna låter ju som dig iaf ;)

2009-12-01 @ 20:23:17

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0