AWESOME

Fick ett samtal nu ikväll, det var Martyna som hade hittat det en sida som var på svenska som hade det hotellet vi snackat om att bo på, och det fanns platser kvar, och inget krabb med massa konstiga nummer och skit.

nu mina kära vänner har vi beställt resan, eller ja, hotell åtminstone! Den 10-21 maj bor vi på Blau apartments i Lloret de Mar, Spanien :D Fyfan vad jävla underbart-sjukt-galet-kul det kommer bli :D
Nu har man verkligen något att se fram emot när man sitter i detta höst/vinter-rusk och pluggar (;

Lite minnesbilder då sen senast vi var där ;) Stranden och sjukt mkt folk - underbart!




Jaa, det var mkt sol, bad, fest, roligt folk, det var underbart helt enkel! Och tänk, då var vi bara där i två dagar/kvällar, festade inte riktigt på det sättet vi hade velat osvosv. Denna gången kommer vi vara här i över 1 och en halv vecka, heelt själva, inga föräldrar, bara massa andra ungdomar och det kommer bli galet verkligen. Kan knappt föreställa mig, men bara det att ligga på stranden, ta sig en morgondrink och sen gå ut på sjukt roliga discon på kvällen, det får mig att bli så sjukt taggad :D

TAGGA-TAGGA-TAAGGA LLORET -2010 !!!

Kommentarer
Postat av: Martyna

jag saknar och längtar samtidigt :D<3

2009-11-29 @ 01:00:48
URL: http://apieceofnowik.blogg.se/
Postat av: Raisa

åh jag vill också bli neger.. hur mycket går det på egentligen?:p

2009-11-29 @ 21:43:27
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0