ÄNTLIGEN

... är jag färdig med Religions-inlämningen. Har suttit nästan heela kvällen, med ett litet avbrott på en timma för att gå promenad med mamma, vilket var regnigt värre, så fick bli en varm dusch när jag kom hem =)
Satt även kvar i skolan i 2 timmar för att göra färdigt Geografin.

Hade redovisning av ES-uppgiften och det gick bara bra. Fick en trevlig kommentar på intranätet iaf "Väldigt bra stämning i bilderna som fångade musiken. Jättebra!" så antar lärarna gillade det! Kanske lägger upp lite bilder från presentationen sen!

Nu är klockan 00:22, ganska sent alltså. Jag som hade tänkt att kolla på en del tv-program som jag missat i veckan pga. allt jävla plugg. Men känner inte att jag kan kolla på allt inatt för då sover jag halva dagen imorgon.. men lite Paradise Hotel ska jag väl hinna med (; Nu sitter jag ju dock och dricker kaffe vilket kanske inte är det bästa vid denna tiden, jag kommer antagligen inte kunna somna på några timmar nu ;p

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0