Virus?

ÅÅÅH får damp på datorn, installerade nått jävla virusprogram "Antivir", och nej, jag har inte glömt -us utan det heter så. Och nu får jag upp massa meddelanden hela tiden om massa skit oså funkar det inte att få bort det, och det värsta är att jag kan inte avinstallera skiten heller, hittar inte det under kontrollpanelen, ååååhhhhh vill bara slå till datorn ett X antal gånger nu.. döda datajävlen :@

Aja. Dagen var bra annars, hade en lektion där vi även slutade 45 min tidigare. Tog vaccinet idag, första gången som jag tyckte det gjorde ont att ta en spruta faktiskt.. detta kändes ju verkligen.. och ja, lite ont i armen har jag men inte så farligt.. än sålänge, får inte bli sjuk till helgen.. det är de viktigaste. Tog halv 1-bussen hem och har kollat på oth och gg, så skönt, har inte pluggat något på hela dagen idag, första gången på typ 1 och en halv vecka, ovanligt för att vara mig!!

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel eftersom jag missade det ikväll eftersom jag prioriterar Oskyldigt dömd liite högre (;
På ett sätt hoppas jag att jag är sjuk imon.. bara lite.. sådär lagom så jag hinner bli frisk till fredag eftermiddag, för just nu känner jag inte för att gå till skolan imon.. orkar liksom inte.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0