Får aldrig nog

Nu är jag hemma efter några dagars besök i Tingsryd. Har varit en massa Guitar Hero och Wii-spelande, vilket faktiskt är riktigt roligt.. har inte tyckt det innan, men nuså!!

Idag gick vi till Börjes och fikade lite innan jag tog 2-bussen till Växjö. Där gick jag på stan med Johanna för att köpa den hitta den sista julklappen.. och det gjorde jag med, äntligen! + en (till) julklapp till mig själv, denna gången en miniplattång, kostade bara 100:- så de var det värt =) Sen var det ju massa rea överallt, ville köpa lite kläder men känner att det är bättre att vänta till helgen då jag åker till Jönköping!!!

Miniplattång, klämma och rougeborste (:


Här hemma har jag mest packat inför helgen, är massa jag måste tänka på eftersom det blir ganska stressigt, hem och vända på fredag och på lördag blir det utgång direkt efter Jönköping.. hur ska man hinna allt?!! Men kul kommer det definitvit att bli :D

Gjorde även omelett till middag åt mig själv.. eftersom de andra inte var hemma. Jag och Maje hade ju en liten omelett-duell igår, min blev totalt misslyckad, helt söndrig :p men fick lite tips så idag både såg den och smakade den bättre (; Recept kommer upp i ett annat inlägg!!!

Nu ska jag slå in alla paketen och fixa lite!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0