Näst sista dagen

Tjao!
Idag har jag gjort lite vettiga saker :p Vaknade av alarmet vid 12, gick upp åt frukost oså, sen lagade jag kycklingpaj som vi bl.a. ska äta imorgon. Sen har jag duschat och packat. Ska in till stan med 16.38-bussen så måste fixa färdigt allt, blir en himla massa packning -.-

Imorgon är det alltså nyårsafton, årets största festdag... eller? Om det är de eller inte.. är väl upp till var och en, men själv tycker jag att nyår är en dag som man verkligen vill ska bli lyckad! Man vill ju börja året så bra som möjligt, inte sant?! Sen om man väljer att festa, ha tjejkväll, vara med familjen osv. spelar ingen roll, bara man gör det man vill så!

Själv ska jag festa. Det börjar med middag och förfest hemma hos Martyna i Alvesta då vi blir 10-12 stycken. Kommer nog bli riktigt trevligt (: Sen kommer i alla fall jag åka in till stan och träffa Ramona där hon nu kommer vara.. dem har antagligen förfestat färdigt då så vi kommer förmodligen åka till Hovshaga på en fest där.. är det inte roligt där åker vi kanske till stan... det återstår och se vad som händer! Men jag är säker på att kvällen kommer börja bra iaf (:

Hoppas detta nyåret blir minst lika roligt som förra, för det var verkligen grymt roligt, perfekt typ!

Tjejerna jag var med förra året :)

Martyna och jag förfestar iår med (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0