Mer död än levande

Igår var det studentfest och det var väldigt lyckat. Sjukt mkt folk och mycket dans vare! Jag, Martyna och Erika gick först till Erika där det var 4 andra tjejer också, vi satt och spelade "jag-har-aldrig" och drack och blev glada! Gick ner till stan sen och kom fram till Oleó där det var sjukt mkt folk och tog typ en halvtimme att komma in. Men som sagt, var kul när man väl var inne :)

Var kanske inte den mest kreativa vad gäller utklädnad menmen, lite rött och glitter ger ju lite julstämmning iaf ;)


Idag vaknade jag av alarmet vid 8 och hade världens jävla huvudvärk, men det var bara att fixa sig och dra till skolan som var bra onödig, kollade på film både på Psykologin och Tyskan. Tog 3-bussen hem. Kollade lite på tv, sen vid 5 så somnade jag, vaknade 6 av att mamma kom in, somnade om, vaknade 7 av att hon kom in igen, hon tyckte jag borde vakna till lite, sen somnade jag om igen och vaknade halv 8 och bestämde mig för att hålla mig vaken :p

Kollade på Bonde söker fru nyligen, alla valde rätt tjej tycker jag! Några som tänker rätt till skillnad från i killarna i Mammas pojkar!! Får se om det håller nu bara! Thilde och killen hon valde är jag dock ganska säker på att det kommer hålla, så kära som dom va!! Så gulligt^^ blir så glad när jag ser sånt!
Nu kollar jag på Oskyldigt dömd, är ju sista avsnittet nu! Sen blir det nog Paradise Hotel innan jag ska sova.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0