Meningslösa dag

Vaknade kvart i 10 av att telefonjäveln ringde, var nån som sökte pappa, då undrar man hur dom tänker.. fattar dom inte att jobbar vid den tiden?! Somnade om dirket och vaknade av alarmet kvart i 11.. var sjukt trött verkligen, och ont i huvudet på köpet, hade nog behövt sova minst 12 timmar efter denna helgen. Fixade mig och gick till bussen, som var såklart skulle vara 15 minuter sen...

Väl framme i skolan så ska vi kolla på en film som jag redan sett på svenskan.. och läraren sa att jag inte behövde vara med... så jag hade alltså kunnat ta en senare buss och på så sätt fått sova ut... sen på M&S-journalistiken så kollade vi på typ 10 bilder och skulle säga vad vi fick för känslor... sen slutade vi 14.52 och bussen går 15.00 så sprang som en jävel och hann precis! Träffade Erika på bussen så vi satt och pratade om helgens trevligheter!

När jag kom hem åt jag .. frukost typ, var ju inte hungrig på morgonen, mätt efter helgens all mat :p Sen har jag inte gjort mkt mer är läst Klick! och pluggat psykologi, läst nästan 60 sidor.. hoppas inte jag missat något kapitel nu. Duschade nyligen och ska sova nu, ska gå och lägga mig hyfsat tidigt för en gångs skull!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0