Julshopping

Gick upp vid kvart i 10, Pontus hade spytt inatt så han och pappa stannade hemma så det blev bara jag och mamma som åkte in till stan. Nu är man ju lite rädd att man själv står på tur.. lagom till nyår (Y).. men förhoppningsvis så lyckas jag hålla mig undan!

Inne i stan mötte jag upp Elli, vi gick i en hel del affärer och det blev endel trevliga inköp (: Skulle kolla hur mkt pengar jag hade på kortet, och då hade jag lagt in 1500:- igår.. märkte att jag tydligen legat back innan :p har aldrig gjort det innan.. illa!!! Men tur att man har sina reserver då ;)
Sen träffade jag på Mathilda och Sally. Senare mötte jag upp Andrea för att ta en fika och prata lite skit :) Åkte med mamma hem sen igen. Mycket trevlig dag :)

Blev endel fynd!

Vila, 130:- HM, 150:- Vila, 20:-
Olssons, 150:- Vero Moda, 180:-

Ikväll blir det väl lite planering inför nyår, åker ju till Alvesta imorgon och sover där så måste ju förbereda lite!

Kommentarer
Postat av: Leila

aha men den undersökningen har vi redan gjort i skolan... :P



så ska du oxå vara i alvesta? hahaha xD jag åker dit i övermorgon

2009-12-29 @ 17:54:52
URL: http://leilam.blogg.se/
Postat av: Leila

trevligt! nä släkten är där, så ska ta med mig bem och så firar vi där :)

2009-12-29 @ 21:12:31
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0