Julafton + Juldagen

Heeeej!
Julafton är över och den var faktiskt väldigt bra. Sov hos Lina, vi hade roligt! Vid 2-tiden kom alla och det var fullt hus, massa mat, tv och sen kom tomten. Fick in princip allt jag ville ha, toppen! Fick bl.a. locktång, extern hårddisk, pengar, presentkort, bh + trosor, 6 drinkglad, 6 shotglas och leggins. På kvällen åkte jag med hem och sov hos farmor och farfar.

Julafton i Eksjö med lite snö och lite paket!


Dagen efter hade jag ont i huvudet, var förkyld och kände mig allmänt sjuk. Låg och vilade mest hela dagen. Fixade mig även eftersom det skulle bli stressigt sen. Åt massa gott fika innan vi åkte hem. Fixade färdigt mig när jag kom hem sen skjutsade pappa in mig till Maria där Elli och Rebecka var. Vi stack till Oleó redan vid 10 över 9 för att få biljetter as if, sen åkte vi hem till Maria igen och förfestade. Vid 11-tiden stack vi tillbaka och det var en massa folk, dock inte överdrivet lång kö - skönt. Där var vi hela kvällen och det var riktigt roligt, mycket folk och massa dans :D

Me and my babes!


Idag vaknade jag upp hos Maria av alarmet 10.00, går upp och ska precis börja fixa mig då pappa ringer och säger att mamma har maginfluensa och kan inte följa med till Jönköping, så jag bestämmer mig för att inte följa med.. tråkigt eftersom jag sett fram emot att shoppa... men slipper iaf all stress.

Har bara tagit det lungt idag. Såg ganska mörkt ut inför kvällen, ville ju till Grace, men ingen som ville/kunde följa med.. men sååå nu fick jag ett uppiggande samtal av my lovely Martyna, hon och Paulina hade precis köpt biljetter till Grace och frågade om jag skulle med, oooojojoj vad glad jag blev!!! Så ikväll blir det utgång igen, och med det bästa danssällskapet (Y).

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0