it was a goood partey!!

Japp, då är man nnyligen hemkommen efter ett myckte bra och fullt partey.. eller vad man sägaer-- vi kom vi var  4-tiden och fick genast pappa costell på oss om shotta lite.. och där var det igång.. ;)

Men ni ligger Martyna och sover i min säng.. och jag ska gå och sminka av mig nu... för jag tänkter då fan inte ligga och sova med smink en natt till, hate it ;P Och snart ska man upp.. rättare sagt om... typ 5 timmar kanske.. Martyna ska ta 9.10-buussen hem så jaaa, det blir lite segt.. men skriver  mer imorgon... (idag) om jag hinner efter jag kommit hem.  Lägga upp lite bilder med, togs ju en hel del kort om man säger sååå!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0