Ingen plugglust

Okej, plugga vill man väl aldrig, men nu de senaste veckorna har jag ändå varit ganska duktig på att plugga.. men idag, idag orkar jag verkligen inte, så typiskt just eftersom jag har prov imon.
Det enda jag har gjort är att läst igenom dokument från intranätet med lite fakta men inget läsande i boken. Det är ju bara så sjukt uttråkande.. och det finns ju betydligt roligare saker att göra.. som att leta efter olika sminkprodukter, jämföra och se vilka som är bäst och sedan skriva upp "vill-ha"-listan!!

Läste att detta pudret sulle vara väldigt bra.. kanske nått att satsa på?


Känns som att det är så mycket jag borde ta tag i nu, sånna småsaker, allt från att skriva julkort till släktingarna i Polen som jag inte gjort på flera år och har dåligt samvete för, till att ta mig samman och söka lite jobb, har inte gått så bra nu på senaste. Måste verkligen skaffa ett jobb.. MÅSTE! Nån som kan ge mig ett jobb eller typ rekommendera mig?(;

Idag startade jag iaf upp en ny blogg.. som man tydligen skulle göra i o med Estetisk Verksamhet, fattar inte vad man ska skriva i den.. men det finns väl säkert nån smart själ därute som förstod!

Fick reda på att vi tydligen ska ha tyska imon.. fan vad tråkigt, ville ju kunna ta halv 1-bussen hem. Hade ju sett fram emot det! undrar om vi ska gå igenom hela boken då.. har ju inte läst ut den.. har väl en 20 sidor kvar. lyckat.

Näe.. nu ska jag läsa en skvaller-tidning och sen lägga mig TIDIGT! Tänker att jag kan gå upp tidigare imon och plugga då istället. Gick o la mig 11 igår, vilket är relativt tidigt för att vara mig.. men somnade ändå inte förrän halv 2 så det sket sig ändå .....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0