In the big town - Tingsryd

Ja, som rubriken lyder, är jag i den stora "staden" Tingsryd(; Kom hit igårkväll, vi spelade allt ifrån Guitar Hero och Wii till att dansa med Just Dance, riktigt roligt :D ... tills Niklas kom med sina 4 kompisar, då var det inte lika kul längre :P Senare under natten satt jag och Niklas uppe och kollade på nån ny Wallander-film som var ganska bra, men självklart somnar han som vanligt så efter halva filmen var det bara jag som kollade!!

Idag gick vi upp tidigt, alltså ungefär 11, hade huvudvärk och kände mig sjuk.. vi åt frukost och nu under eftermiddagen har vi varit på Börjes. Köpte en hårklämma, rougeborste och en eventuell nyårs-klänning, allt detta för under 200:- riktigt najs! Vädret var ju underbart, så himla mysigt med massa snö, klarblå himmel och sol!

Myyyss


Broder och brossan!



Snart ska vi sätta upp pepparkakshuset och sen blir det väl bara film och mys!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0