I'm so tired

Kunde verkligen inte somna igårnatt, så sov nog inte så många timmar. Gick upp o fixade mig, gick bort till skansvägen för att titta förbi Anton som är i Växjö och jobbar, och av alla ställen så var han även i Rottne, så var trevligt! Hade god marginal till bussen sen för en gångs skull (;

Fick frånvaro på NK bara för att jag tog mig en liten sovmorgon, min ursäkt var "men jag trodde vi fick välja om vi ville ha betygssamtal idag eller på torsdag^^) men det gick hon inte med på.. aja. Vi kollade på film både på Religionen och Geografin.. så min skoldag var ganska slapp!! Stannade kvar på skolan några timmar, läste tyskaboken men hann inte allt, hade typ 10 sidor kvar.

Gick och mötte Ramona så gick vi till bion. Var lite mingel, bjöds på goda tunnbrödrullar med nått gojs i, vin och cider. Fick massa småsaker med oss, bl.a. ett paraply hahah, asfult. Men sen kollade vi på Luftslottet som sprängdes. Väldigt bra film tycker jag, har dock missat tvåan (flickan på lekte med elden) men det gjorde inte så mkt.



Nu är jag bara så sjukt seg och egentligen skulle jag ju läsa dedär 10 sidorna som är kvar.. men jag orkar verkligen inte, så jag går och lägger mig nu och hoppas jag hinner läsa dom imon innan vi ska ha diskussionen!
Och så sjuuukt skönt ska det bli, har en lektion (som inte ens är hel) och slutar därmed kvart i 12 :D Får hoppas jag hinner kolla lite oth och gg, har missat 3 avsnitt i vardera ;(

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0