Ibland misslyckas även dom som tror att dom är.. bäst?

Haha, fan vad fult. Var inne och kollade på 5:ans hemsida där de hade ett klipp med Bert Karlsson som ska dra ett skämt och misslyckas ganska rejält, hah rätt åt honom!! Här är klippet, spola fram till 02.22!

F.ö. har dagen varit najs, hade Psykologi-prov, gick okej, men var en fråga jag verkligen inte hade någon aning om. Kan säga att det gick dåligt med att lägga sig tidigt även igår, fastnade på bloggarna som de i Paradise Hotel skriver, sen var klockan halv 12. Även denna natt kunde jag inte sova förrän säkert halv 2 :( What is happening with me??
Och kan säga att när klockan ringde vid kvart över 7 och jag egentligen skulle upp och plugga, kände jag bara "fan heller, ställer klockan på kvart i 8"... så bra gick det med det :p

Ikväll blir det bara att ta det lungt, kanske plugga lite NK, sen kolla på de gamla vanliga programmen. Sen ska jag försöka ta mig tid att lägga upp lite bilder sen helgen på FB.

Uppdatering. Hittade ett till roligt klipp, denna gången på Tim i Mammas pojkar. Han berättar att han inte har någon "mall" som har går efter när han letar tjejer.. oså blir det lite fel hahah, men han är ju så snygg!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0