Helgens bravader

Helgen har varit toppen, verkligen den bästa på länge.. och då har jag ändå haft väldigt många bra helger sen jag fyllde 18!

I Fredags var det utgång! Det blev inte riktigt som jag hade planerat, det blev bättre(; Först stack jag, Ramona, Oskar och Robin till Sofia där vi förfestade med annat folk. Senare vid kvart i 12 stack vi till stan, först Grace, men där var det väldigt tomt så jag och Fia gick mot Loft och mötte även Bina och Sofie. Där var det rek. 21 men dom tog ju inte ens legg så det var bara o gå in.. därinne var det ganska liten yta att dansa på, var kvar där ett litet tag men gick till Grace igen eftersom Ramona var kvar där med Carlos och Danne. Det blev massa dans till det stängde.



Kom ut från Grace vid 02.14 och min buss går 02.15, panik som vanligt, springer till bussen som står där och har inte ens startat. Då möter jag Robin och Oskar, dom ska inte hem, och då får jag nån sjuk idé och tänkte "vafan, jag vill inte heller åka hem.. ska jag stanna i stan istället??!" Dom tyckte jag skulle göra det, sagt och gjort. Vi gick mot en grill där vi träffade alla andra. Blev kvar där ett bra tag, folk som ville att vi skulle med på efterfest och Kebabmannen stötte vi på... jaa det var galet..men roligt! Sen stack jag med Fia och Oskar hem och sov där.

lördagen vaknade man upp med en jävla bakfylla, fyfan, var längesen jag mådde så äckligt dåligt. Tog kvart över 1-bussen till Rottne. Väl hemma var det bara att hoppa i duschen och fixa om sig på nytt. Vid 4 stack vi till Ramonas 18-årsfest. I början var hennes släkt där, det bjöds på massa god mat, blev sjukt mätt, men det var tur att man åt en massa, eftersom det bjöds på minst lika mycket dricka!! Tiden gick och man var väldigt glad.. och då var klockan bara 7 ungefär. Det var självklart en massa dans oså!



Sen stack jag och Mathilda till Robin för att hämta han och Oskar. Vägen dit tog sig sin lilla tid... gick i en skog och aa... kan säga att jag har blåmärken idag... När vi kom tillbaka hade det kommit mer folk och jaa, det var sjukt kul iaf. Det bjöds på tårta senare under kvällen och sen vid 2-tiden hjälptes vi åt att städa samt att vi åt resterna som galna djur haha, har massa bilder på när alla vräker i sig :p Sen gick jag och Martyna hem för att sova. Det är fördelen när det är fest i Rottne, behöver inte tänka på några bussar (;



Idag mådde man inte bättre än igår, fyfan vad hemskt det var att gå upp. Kände verkligen att släktkalas inte var det bästa för mig just nu. Men det var bara att pallra sig upp, fixa sig och sätta sig i bilen till Eksjö. Där bjöds det på en riktigt god grekisk buffé. Gick på julmarknad och inhandlade där 1 och en halv julklapp :p Köpte till Pontus och mamma, men ska köpa nått mer till mamma. Sen blev det fika och sen åkte vi hem.

Har lagt upp alla bilder på datorn nu.. 327 bilder blev det... inte illa ;p Kommer lägga upp fler bilder på FB.. när jag har tid!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0