Finally over!

Då är sista skoldagen på detta året avklarat!!! Känns sjukt vad tiden har gått fort. Nästan för fort, tänk, nästa gång man kommer tillbaka till skolan är det vårtermin och endast EN termin kvar, sen är allt slut, över, done! Läskigt.. vad ska man göra sen? Arbetsmarknaden ser ju inte så ljus ut 1010 och att plugga vidare finns inte på kartan f.t. Men nu ska jag inte tänka så mkt på det utan njuta av lovet och se fram emot alla roliga saker som kommer hända under våren :D

Såhär mysigt kan det se ut med lite snö (:


Innan jag gick till skolan gick jag in en sväng på Vero Moda, köpte en lång stickad.. kortarmad kofta..typ?! hehe. Kollade på film på Nk, sen lunch, sen hade vi ingen ES så slutade därefter! Blev glögg och pepparkakor på skolan sen stack jag och Mathilda till stan och vårt älskade naturgodis och tog 14.10-bussen hem, kände att det var ganska meningslöst att gå på avslutningen i samlingssalen och kyrkan. Kollade på Flickan som lekte med elden, bra var det!

Ikväll har jag kollade på Bonde Söker Fru och Paradise hotel. Fan vad jag hatar Rami, han tror att han är så jävla smart och att alla gillar honom.. tvärtom, alla hatar honom.. och det blev ju inte bättre för att han tog ut Andreas heller, då tyckte jag tillomed bättre om honom.. Hoppas han åker ut nästa gång det är dax för en kille!!!

Imorgon blir det utgång@Loft som det ser ut nu, kan bli en bra början på lovet!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0