Feels like a hangover

Gårdagens Lussevaka var helt okej.. varken mer eller mindre. Vi kollade på två filmer, The Hangover och Paranormal activity, som f.ö var riktigt bra, sjukt scary vissa gånger, och sen i slutet när det stod: dedicated to... (kommer ej ihåg namnen) Undrar om den verkligen är det? isåfall är det sjukt hemskt.
Sen gjorde vi julkort också men inte mkt mer, var sjukt trötta så la oss i sofforna och somnade, ganska obekvämt. Vaknade vid 7-tiden. Tog kvart i 8-bussen hem.

När jag kom hem åt jag lite yoggi för att få en "neutralisering" i magen efter allt godisätande :p Kollade på Paradise Hotel eftersom jag missade gårdagens avsnitt, och det var lika bra att Franscesca (?) åkte ut... vet inte vem jag hejjar på nu faktiskt.. Iaf, sen vid 10-tiden somnade jag, vaknade lite dåodå av sms men somnade om lika gott. VAr sjuukt trött och helt slut i kroppen + ont i huvudet, kändes som en förjävlig bakfylla.. inte kul.

Sen vid 3-tiden kom Malin, vi låg och snackade.. hörde att Luciatåget hade varit lite av ett fiasko.. glad att jag inte stannade. Sen somnade vi och vaknade när mamma kom hem.. eller jag vaknade, duschade och nu sitter jag här medan Malin sover! Ikväll ska vi äta pizza och bara ta det lungt. Verkligen behvöligt, måste ju ladda inför morgondagen som innebär utgång :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0