Endast 4 skoldagar kvar!

Då var även denna helgen över. Malin sov ju här till lördag. Vi segade mest, gick en låångpromenad, sjukt skönt! Sen blev det fixin och lite käk innan vi tog 20.20-bussen till stan. Höll nästan på att missa den eftersom Malin kom på att hon hade glömt sin mobil hemma hos mig så hon fick springa tillbaka och hämta den :p Mötte Martyna inne i stan. Gick till Lagerlunden där det var ganska tomt till en början, men fixade till oss och satte oss vid ett bord, fick även sällskap av Fredrik en stund.

Me and my girls (:


Senare kom det lite killar och satte sig vid oss, trevliga var dom och bjöd oss på lite dricka höhö. Sen gick vi till Pauze där bl.a. Elli var så var där en liten stund. Sen gick vi till Oleó där det inte var någon kö, och inte mkt folk men det fylldes som vanligt på under kvällen. Lite tråkigt att folk alltid ska komma så sent.. menmen! Trevligt var det iaf :)

Idag vaknade jag redan halv 10 typ, fattar inte varför, gick ju och la mig ganska sent ändå.. aja skönt att inte sova bort hela dagen. Lite snö kom det ju idag. Vi åt lite julmat och jag har egentligen inte gjort så mkt vettigt idag, har pluggat lite naturkunskap, men låångt ifrån tillräckligt.

Såg att The Holiday går på tv:n ikväll, dvs. en av världens bästa och mysigaste filmer!!!! Funderar på om jag ska kolla på den, men kommer ju vara sjukt trött imon isf. Ett stort + är ju att Jude Law är med, har man ju nått fint att kolla på i några timmars tid (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0