Dunderförkyld

Idag vaknade jag vid kvart över 1, av sms från skolan. Det är fan det värsta som finns, vakna av sms från typ Halebop, någon affär, eller skolan, då blir man bara irriterad. Vaknade två ggr under natten/morgonen av att jag hade så ont i huvudet med.

Så idag har jag bara kollat på tv, kollat i H&M och Ellos-kartalogerna, hittade endel fina kläder (: Gjorde omelett till lunch, blev faktsikt väldigt bra resultat, både till smak och utseende (;
Nu sitter jag här och kollar lite på tv oså, är jätteförkyld och vill bara bli helt frisk nu.. så tråkigt att inte orka göra någonting. Men imorgon blir det stan och shopping med Ellinor så det kommer bli trevligt iaf. Hoppas inte det är jättemkt folk på stan så man får stå och vänta i 100 år på att prova...

Ikväll ska jag bara ta det lungt, är inget roligt på tv ikväll så ser ut att bli en riktigt seg och tråkig kväll, får väl leta upp någon trevlig film att kolla på. På tala om film, kollade på The Wedding Planner men snyggingen Matthew McConaughey i huvudrollen, och fan vad snygg han ääär!!! Filmen är ju så bra också, det är en typisk film jag kan kolla på om och om igen utan att tröttna, så gullig^^ Så om ni mot förmodan inte sett den, gör det!

Gulliga!!


Kommentarer
Postat av: Leila

fick du ett sms från skolan?? vad handlade det om? :P fick jag inget..eller var det bara till din klass?

2009-12-29 @ 17:15:28
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0