Duktig flicka

Dagen har varit bra och seg. Kollade på film hela Psykologin, det var skönt. Till lunch blev det gröt, lussebulle och pepparkaka... kan man kalla det lunch?!! Men gott var det iaf ;D de två sistnämnda iaf (; Sen hade jag ingen svenskalektion så tog tag i fläsket och gick en runda runt sjön, riktigt skänt var det, och mycket härligt väder!

Tog lite trevliga bilder påvägen med!


Sen hade vi M&S-journalistik, kändes ganska oseriöst som vanligt, men det var rätt kul ändå! Tog 15.40-bussen hem. Åt lite macka och sen satte jag igång pluggandet. Jag har fan varit riktigt duktig idag. Satte inte på datorn förrän halv 10 typ. Och tv:n har inte äns satts på, bra för att vara mig (; Tog en liiiten kort paus för att följa med Erika till affären!
Men nu måste jag erkänna, jag ger upp. Orkar verkligen inte mer. Får plugga lite mer imorgon innan vi har provet.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0