Början på jullovet!

Då är snart denna helgen över. Liten överblick över helgens händelser!
Fredagen var det utgång som gällde. Jag och Martyna gick först till Lagerlunden sen till Loft. Förutom att musiken var lite halvsvårt att dansa till och det var ett fåtal riktigt bra låtar så var kvällen, rolig.. och minst sagt intressant..!

Lördagen vaknade jag vid halv 2, fick lite ångerst för att ha sovit bort halva dagen. Julpyntade lite i rummet och lite annat sen stack jag till Ramona. Där var vi ett gäng tjejer som åt mat, sjöng singstar och hade allmänt trevligt. Sen vid 9-tiden får vi värsta rycket  och bestämmer oss för att dra ut. 22.35 tar vi bussen till stan. Går först till Sports där vi träffar Lisa mm. Sen går vi till Loft, lite mer folk kändes det som, men musiken var fortfarande sådär. Ramona och Erika blev hungriga så vid 1-tiden stack vi till Mc Donalds och åt. Sen hem. Var helt ok.. men hade gärna stannat kvar och dansat lite till!

Hos Ramona innan utgång (:


Idag vaknade jag kvart i 1, mormor och morfar var här. Åt frukost och satt vi datorn, sen kom Johanna och hämtade mig så åkte vi ut till Tolg och Pannkakshuset där vi åt.... pannkakor såklart ;) Väldigt gott, påminnde om pannkakorna i Thailand!! Want back!! Hade iaf en mycket trevlig stund :)

Självklart en bild på det goda!


Nu är jag hemma igen och vi ska snart äta, men tror jag hoppar det för är sjukt mätt. Ikväll åker jag och brossan med till Tingsryd och blir kvar där till Tisdag. Ska bli kul att komma till Peo, Maje och Niklas :)

Känns som att denna veckan och helgen kommer bli väldigt stressig, många saker som ska göras och ingen dag som är helt lugn. Fast alltid kul när man har lite uppbokat iaf! 
Näe nu ska jag nog ta och packa lite, åker väl om några timmar.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0