Biverkningar

Tja.
Idag på morgonen hade jag en äcklig känsla i kroppen, svårt att förklara, men sån man har innan man blir sjuk typ.. hade beslutsångerst om jag skulle gå till skolan, men gjorde det tillslut, tänkte att det kan ju vara att man inbillar sig. Men förmiddagen gick och jag fick ont i huvudet och inte ens ipren hjälpte så åkte hem innan sista lektionen.

Såhär fint var det idag på morgonen!



Somnade dirket när jag kom hem, vaknade 1,5 timme senare. Kände mig lite bättre så hjälpte mamma och lillebror att baka lussebullar och pepparkakor! Kände mig lite bätttre men nu har huvudverken kommit tillbaka lite.. men blir förhoppningsvis bättre imon (:
Ikväll satt vi hela familjen och kollade på Mammas pojkar, åt lussebullar och pepparkakor och drack glögg, mysigt!

Mycket gott kan jag säga!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0