Ausgang

Då var det äntligen helg igen! Känns som att denna helgen kan bli sjukt bra!
Idag har jag mest slappat, städat oså. Nyss åt jag mat och har precis fixat färdigt mig så ska gå bort till Ramona sen. Vi ska åka vidare till stan på förfest. Sen vet jag inte om vi ska till Lagerlunden eller om vi drar direkt till Grace?! Aja, kommer säkert bli bra vilket som!!!

Och idag fyller min älskade vän Ramona år, 18 stora år :D Äntligen är det din tur, bättre sent än aldrig!! Hoppas du får en jättebra dag och kväll och att hennes fest imorgon blir lyckad (: Älskar dig <3

Jag och min babe <3




Är verkligen taggad nu, var ju inte ute förra helgen, därför tar vi igen det denna helgen med fest idag och imorgon (Y) Får hoppas det blir kul nu då!  See ya at the dancefloor !!!!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0