Annandagen

Söndag är känt för att vara en slappdag, pluggdag, inte-göra-någonting-vettigt-dag, bakisdag osvosv. För mig stämmer allt detta, förutom plugget dock.. nu är det lov och då ska man njuta så mkt det går.. men plugget kommer ändå komma i slutet eftersom vår lärare har valt att lägga en inlämning på onsdagen veckan vi början.. känns inte roligt. Speciellt eftersom vi ska göra en filmanalys på c:a 4 sidor om en film var var minst sagt annorlunda.

Aja, nog om det. Gårdagen blev bra mycket bra. Åkte in till stan och vidare till Hovshaga. Blev upphämtad av Elli och hennes kompis så åkte vi till förfest. Sen åkte vi ner till stan igen och gick till Grace. Vi kom in vid 20 över 11 typ.. och det var TVÅ stycken på det lilla dansgolvet... seriöst två, och det var Martyna och Paulina (; haha. Jag och Elli gick till Lagerlunden och satte oss där med varsin drink istället, satt där i säkert en timma, fick lite sällskap också så det var trevligt.
När vi kom tillbaka till Grace var det mycket mer folk och kvällen blev bra.  Hyfsat bra musik, väldigt mycket folk, bra sällskap (:

Togs ju inga bilder under kvällen så tog lite lojja bilder när jag kom hem och var fulloglad (;



Idag har jag lagt över alla bilder från c:a 15 skivor till min externa hårddisk så nu ligger allt på ett och samma ställe, nu är det bara att fixa allt i lite mer ordning. Var ju lite lojj när man gick i högstadiet så har ju massa konstiga namn på mapparna, typ:
Ö jag, Ö kompisar, bilder från Giinas (!)mobil 1&2, glass mig mm, ÖÖÖ modeller hehe, öäå, haha så jävla lojja namn :p Är så kul när man kollar tillbaka på gamla bilder sen högstadiet, fyfan vad ful man var!!

Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på nån film eller nått, är sjukt seg.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0