Upp med tuppen

Tjaau!
Idag har varit en härlig dag. Började skolan vid 12.35 men tog bussen vid 10.40 vilket betyder att man hade en fin sovmorgon.. som man borde ta vara på... vilket jag och Mathilda inte gjorde. Vi var istället mycket duktiga och gick upp vid 8 för att spela Tennis. Tog dock ett tag innan vi kunde börja spela för vi visste inte koden till låset, när vi väl visste den fick vi inte upp låset så det slutade med att vi hoppas över gallret. Spelade till 20 över nio. Gick hem, duschade, fixade oss osv. sen åkte vi till stan. Gick in på HM och stannade där ett bra tag. Slutade med att jag köpte 1 Jacka, 1 lila "baslinne", 1 lila kofta och ett snyggt linne med dragkedja!! Mycket nöjd med mina inköp, hade dock viljat köpa mer men kände att jag inte vill att alla pengar ska vara slut! Gick till skolan för att få info om PA, efter 1 timme slutade vi och åkte med bussen hem. Kollade på en film "Nynne", en dansk komedi som påminner lite om Bridget Jones dagbok, helt klart sevärd!

Har nyss hjälpt mamma med maten föriIkväll blir det filmkväll med mamma, vi ska äta gott och kolla på Män som hatar kvinnor.

Lite bilder på mina inköp. Kan tillägga att jackan är mer svart i verkligheten och faktiskt mycket snyggare på än vad den ser ut på bilden..tycker jag iaf! Även koftan är mycket mer stark lila!


Lila kofta199:-
Svart jacka299:-
Lila linne79:-
Svart randigt linne179:-

Kommentarer
Postat av: Maje

Åh, den är ju sååå bra OM man inte har läst boken innan. Då blir man besviken!!! Ha det så mysigt ikväll... Själva ska vi till Annicka o Arne som flyttat till en bostadsrätt 100 m härifrån o lura i Arne massa socker =)



KRAM o hälsa alla <3

2009-08-28 @ 20:23:09
URL: http://majestyle.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0