Shoppingen i Gbg = Lyckad!

Hellu!
Igår hann jag inte skriva något eftersom jag och mina babes åkte till Göteborg. Det var en riktigt lyckad dag med mycket shopping, några översnobbar och otrevlig personal där vi åt. Vi hade gärna stannat kvar minst en dag till, vi hade ju bara 6 timmar på oss, och då hann vi knappt gå igenom hela Nordstan!! I och för sig så gick ungefär en timma bort när vi skulle äta. Fyfan vad otrevliga dom var. Vi skulle betala för 2 buffe och en typ sallad eller nått, så får vi först sitta och vänta i 5-10 minuter men ingen kommer, så jag går fram till en kille och säger att jag vill beställa, han säger att en tjej ska ta det. Väntar i ytterligare 5-10 minuter men inget händer, killen går förbi med sin pappa som också jobbar där, som då säger till killen att han ska hjälpa oss, men killen vill inte och säger att en annan skulle ta det.... hur lat får man bli?!?! Sen väntar vi men inget händer så vi går till restaurangen jämte men ser att det finns inte så mkt gott och då ser vi också att tjejen kommer till det bordet vi satt vid så vi springer tillbaka och så berättar Martyna att vi har suttit och väntat jättelänge, och vad får vi för svar: ja men jag är ju här nu.. Asså vafan? Kan inte ens be om ursäkt när man tillomed klagar :S Aja, maten var god iaf, det var pizza/tacobuffe! Sedan var det bara att shoppa vidare och tiden gick så fort så att plötsligt var klockan 18.07 och vi satt på tågen påväg hem :(

Dagen skratt: Två (snobb)tanter står inne i en väskaffär då den ena tar upp en väska;
Tant 1: åh den här väskan var ju fin.
Tant 2: nja.. fast jag skulle nog mer använda den som en badväska.
Tant 1: Nä till bad använder jag min Prada-väska.
HAHAH hur dumma får man va? Det var precis som att dom tävlade om vem som hade mest pengar och bäst väskor!! Hade svårt att hålla mig där kan jag säga.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0