Seriöst damp

FÖRHELVETE. Jag är inte glad nu kan jag säga. Har suttit i flera jävla timmar nu och laddat ner massa olika Photoshop men inget funkar ju fan inte :S ÅHHHHHHHHHH. Det senaste jag laddade ner skulle man bränna till skiva och när jag väl gjort det så finns det inget jävla serialnumber :@ Jag blir så jävla arg. Där jag laddade ner den ifrån stod det att det skulle stå med i nån jävla  -nfo fil men den går ju inte ens o öppna :S Det jobbiga är att jag kommer fan inte kunna ge mig förrän jag lyckats, och då lär ju klockan vara alldeles för mkt. HJÄLP NÅN!!!!!! Ni som känner mig vet nog hur jävla damp jag har - slår i bordet och sånt (skrattade när jag hör hur dumt det låter) men vafan!!!!

Okej, inget muntert inlägg detta, men dagen i övrigt har varit bra. 2 och en halv lektion i skolan, betalade för studentlegg, gick en sväng på stan med Jessica, åkte hem med pappa. Åt god och nyttig mat, har inte ätit något onyttigt alls idag (bra för att vara jag)... men så sätter man sig vid datorn och ska försöka med detta, och hela skiten går åt helvete, så det har förstört min dag. Ska fortsätta att försöka...och försöka lite till. Lovar att göra uppdatering om jag lyckas... vilket inte lär hända dom kommande timmarna iaf, men önska mig lycka till för all del ;)

Kommentarer
Postat av: mathildaaaaaa

hahahha, gilla dampinlägget <333333333! :D

hoppas det går att skicka kommentarjävlen nu :@

2009-09-01 @ 21:18:08

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0