Ny design, Nya kategorier, Ny blogg helt enkelt!

Hejsan!
Nu har jag bytt till blogg.se, min förra var ju virginia-s.blogspot.com, som jag f.ö inte kommer att ta bort, men designen och allt hade blivit fucked up eftersom jag har hållt på och mixtra så nu ser det bara jobbigt ut. Jag hoppas att denna bloggen kommer få en bättre och mer välordnad design :) Ska försöka lära mig lite om hur man gör för att få något vettigt utseende på den vilket kanske tar lite tid, men men, det löser sig med tiden (;
Ska försöka att inte ha så många kategorier som jag hade på den andra heller, känns som att det blir lite jobbigt :p
Kommer skriva om blandade saker, blir nog mest om mitt liv, vad som händer helt enkelt, men även en del tips om smink och kläder. Tycker om att fota också så kommer nog ha en kategori där jag lägger in foton som jag tagit!
Nehe nu ska jag försöka mig på designen, det kommer säkert sluta med att klockan är 4- halv 5 när jag stänger av datorn bara för att man blir "fast" ;p
Sov gott, Puss!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0