Några inköp!

Tänkte bara lägga in två bilder på lite hår- och ansiktsprodukter jag köpt nu i veckan!

   

Första bilden:
1:a produkten är ansiktsvatten som man har när man tvättat bort sminken, öppnar upp porer och för huden frächare.
2:a produkten är ansiktskräm som man använder som dagskräm. Återfuktar huden, ger en jämnare hurdton och gör huden lenare!
3:e produkten är som en snabbtorkande gel som är kliniskt dokumenterad att reducera synliga orenheter imon 8 timmar (!). Innehåller även en acnebekämpande ingrediens som hjälper till att öppna porerna!
Kommer inte riktigt ihåg vad varje sak kostade men sammanlagt kostade det ca: 145:- och det var för det två första produkterna, den sista fick man på köpet! Inhandlat på Apoteket.

Andra bilden:
1:a produkten är en gel eller vad man ska kalla det, som man tar i håret innan man ska platta det, hjälper till att skydda håret så det inte slits så mycket av plattningen.
2:a produkten är sillikondroppar som man använder i håret, när man duschat t.ex. Reparerar torrt och skadat hår. Innehåller Provitamin B5 och UV-skydd som reparerar, återfuktar och skyddar håret. Detta låter man sitta i utan att skölja ur.
Båda produkterna är köpta på Åhlens för 49:- resp. 90:-. Det var kampanj på den första produkten så det var därför det var så billigt! Tror dock att jag tog den sista ;p

Har inte hunnit testa något ännu så jag vet inte riktigt hur bra detta är, men har fått tips av andra som tycker produkterna är väldigt bra så jag litar på dom! Kommer göra någon update framöver om vad jag tycker om produkterna (:

Kommentarer
Postat av: raisa

eh LEWL jag måste nog testa dom där ansiktsgrejjerna !mot apoteket

2009-08-27 @ 19:01:26
URL: http://raisa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0