Första skoldagen på sista året!

Hejsan!
Idag gick jag upp vid 20 över 10 för att fixa mig, sen kom Mathilda, vi fick cykla till bussen eftersom vi var så sena (som vanligt), vi trodde först vi missat den, men den kom efter ett tag. Gick på stan och shoppade lite, köpte en hårmousse, tre produkter till ansiktet på Apoteket, och två linnen och en tröja på Gina :) Sen var det bara att springa till skolan eftersom vi hade 5 minuter på oss, svettig och äckliga kom vi fram  prick 2 och självklart började det inte förrän 10 över, så vi hade ju inte behövt spring. Det var mest prat från rektorn, inte mkt mer. Jag upptäcker att min ena kasse är borta och får lite småpanik, men sen går jag, Mathilda och Martyna ner till stan och jag går in på Gina för att fråga om de fått in en apoteket-kasse och det hade dom, sån tur jag har :D Sen mötte jag Rebecka så gick vi till Askelyckan och åt varsin fralla och tog igen all tid! Maria kom också, så där satt vi och pratade om allt som hänt, har ju inte setts på hela sommaren, så det var verkligen kul att träffas!! Tog 18.25-bussen hem, åt och nu har jag bara tagit det lungt.
Funderar på att mäta lite möbler i rummet och se om jag kan möblera om på nått vis så att jag får plats med en större garderob.. för det behövs verkligen! Ikväll ska jag nog kolla på film, det gick nån film på 5:an som verkar okej. Jag har blivit sån nu för tiden, att jag typ måste kolla på en film eller iaf ett tv-program innan jag går och lägger mig ;p

Lägger upp en bild på vad jag köpte i Göteborg, som sagt hann jag inte köpa så mycket som jag ville... det var ärför jag köpte lite idag med ;) haha. Men fan.. nu kom jag på en grejj, jag glömde köpa en väska, om man blev medlem skulle man få 25% rabatt vilket gör att väskan skulle bara kosta 300:- !!! Aja, får köpa den imon typ, hittade också en lila mössa som jag nog ska köpa!!
Sammanlagt gick allt på ca: 1400:-, inte så illa va? ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0