Första riktiga helgen

Hejsan!
Ja, man kan nästan säga att detta är den första riktiga helgen eftersom att skolan har börjat nu, innan var det helg hela tiden typ! I allafall så har denna helgen varit bra, faktiskt ganska mycket bra! I fredags så var det teambuilding-dag med skolan, så vi blev indelade i grupper och sprang runt på stan och fick göra olika uppdrag, det var faktiskt helt okej, lärde känna lite nytt folk iaf (: Slutade kvart över 1, åkte med Martyna hem. Vi letade runt på internet efter lokal till vårt och Patricias kommande Sweet 18-party!! Gick dock inte så bra, men Patricia hade hittat lite så jag hoppas verkligen det löser sig, kommer bli sjukt kul om allt går i lås! På kvällen hyrde film och åt massa gotte! Senare gick vi bort till hennes kusin som var på en tjejfest, var trevligt där men hann inte vara där så länge eftersom jag tog 11-bussen hem.
Igår tog jag det mest lungt under dagen, kollade upp lite garderober för jag vill ju ha en ny! Sen kom mamma hem med nya mobilen jag köpte! Så jäkla skönt och bra känns det att ha en ny, min gamla var ganska skruttig om man säger så, mer än 2 år gammal :p Sen fixade jag mig och stack bort till Ramona. Efter ett tag hade alla tjejer kommit, vi åt mat och pratade och hade kul. Sen frammåt 12-tiden blev vi glada och dansade på som bara den, iaf jag och Ramona ;) Vid halv 3 gick jag och Martyna hem till mig och sov gott!
Nu ska jag föra över bilderna sen igår till datorn, sen ska jag sätta mig med användarhandboken i ena hand och mobilen i andra hand och utforska min nya mobil, finns ju endel nya funktioner antar jag :p Senare i eftermiddag ska jag och Ramona spela tennis här i Rottne! Jag är så glad att jag äntligen hittat någon som också vill spela tennis! :D Och även Bea ville spela vilket är perfekt eftersom båda nu går på Procivitas och har Strandbjörkshallen precis vid skolan så  man kan gå och spela efter skolan oså! Allting blev plötsligt ännu bättre!


             Gamla            V.S               Nya 
Ett stort plus med den nya är att det är 8 megapixel kamera jämfört med den andra som bara hade 2. Vilket gör att man inte alltid behöver ta med sig kameran (Ni som känner mig vet hur jag är) t.ex. om man ska till stan och har liten väska får man knappt plats med kameran, men mobilen har man ju alltid med sig!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Exakt den telefonen har jag med, den nya samsung=) den är kanon!

Såg att du hade skrivit till mig på bloggen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga ännu, en kompis till min syrra är reseledare så hon har ganska bra koll på hur man ska göra för att lyckas liksom så jag ska kolla genom henne, sen har jag fått in en fot på en restaurang på kreta så dit ska jag skicka ansökan. Sen kan man ju anmäla sig till bartenderkurser nästan överallt utomlands på sommaren=)! KRAM

2009-08-24 @ 19:02:27

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0