...

okej, det funkade. Och jag har faktiskt inte hållt på tills nu, utan det funkade nästan precis efter att jag hade skrivit  dampinlägget innan, men tänkte att jag kan ju inte skriva ett inlägg redan (; Men jag är fortfarande inte helt nöjd. Ska fråga om jag kan låna Peo och Majes CS4 och installera istället!

Nu under tiden har jag mixtrat lite, och  gjorde en framtida header! Tror att det kommer bli snart som jag byter... eller jag kommer typ göra en hel make-over på sidan tror jag! Gillar att göra om, så det blir i vissa fall inte många dagar jag har en design innan jag byter, så ni får hänga med i svängarna (;
Men nu ska jag sova, så nån make-over idag blir det icke. God natt!

Kommentarer
Postat av: Leila

du får säga till när du vill göra min :D header alltså

2009-09-01 @ 18:55:27
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0