Börjar komma igång!

Hejsaan!
Blev aldrig något inlägg igår, var borta hela dagen och när jag kom hem var jag jättetrött. Men gör en liten sammanfattning av gårdagen. Hade 1 och 1 halv lektion i skolan, Internationell ekonomi i 2 timmar, sen Tyska, men slutade efter typ 50 min istället för 2 timmar :D Vid 4 gick jag och Bea och spelade tennis till halv 6, var roligt och bra! Sen gick vi och åt på ett ställe i stan, åt burrritos med nachochips och sås, mycket gott! Senare kom Jessica och hennes mamma och hämtade mig så åkte vi upp mot universitetet för att gå på någon företagsinformation, man kan typ jobba där, men jag fick gå efter typ halva bara för att hinna med 10 över 8-bussen, nästa gick inte förrän fem  i 9 så kände inte för att vänta så länge... Kan säga att jag fattade inte alls mycket av vad dom snackade om, ett mycket knepigt jobb måste jag säga. Får återkomma med mer info om jag kan komma på nått sätt att förklara det på, fick hem lite papper oså. När jag kom hem så gick jag en promenad med Ramona!

Idag åkte jag med pappa till skolan, hade svenska sen naturkunskap. Sen får vi reda på att vi inte kommer ha någon Estetisk verksamhet förrän framåt jul så då får vi värsta hålet fram till Geografin börjar, men vi ska gå med A-klassen istället så då slutar vi vid kvart i 2 istället för kvart över 3 :D Nu har jag nyligen kollat färdigt på filmen "She hate me", ganska bra film! Ikväll så kommer Mathilda hit för att sova över, vi har sovmorgon imon och en timmes "PA-genomgång" sen är det helg :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0