Blöt som en hund

Hallå!
Vaknade vid 10-tiden vilket var väldigt tidigt med tanke på att jag gick och la mig vid halv 4-tiden. Men men, skönt att vakna tidigt så man inte sover bort halva dagen (; Åt frukost och satt lite vid datorn, sen bytte jag om och runt halv 12 stack jag och mamma bort till tennisplanen där pappa och Pontus redan var. Vi spelade tennis i ca 50 minuter, sen började det ösregna, så vi stack hem. Jag jobbade tillomed hem, inte för att det är så långt, men man kan ju alltid börja lite smått, eftersom min kondis ligger på nivå 0 :p Och nu är klockan bara kvart i 1. Sjukt skönt att redan fått sin träning för dagen så man inte behöver få ångerst när klockan är typ 9 och man vill kolla på tv istället för att gå en promenad eller något annat där man rör på fläsket. Plus att jag har gjort 100 situps och lite andra övningar med hantlar, ska nog göra lite mer situps + att jag har hittat värsta shaka-rumpan (stavning) -låten så lite dans blir det nog också. Länkar låten! kan tänka mig att många kommer tycka den är jävligt irriterande hah, men jag gillar lite sån musik, sån som är dampig men ändå skön att dampdansa till (; Tänkte lägga in videon här på bloggen, men det funkade inte, rutan blir grön/gul istället för röd så det blir bara tomt, nån som vet hur man gör? (:

Sen blir det att hoppa i duschen. Funderar på att rensa garderoben sen, förhoppninsvis kan jag rensa ut endel kläder, för nu är den verkligen helt full....!


Kommentarer
Postat av: Leila

jo vigge nu ska jag förklara för dig hur man gör! ;)



För att klistra in ett youtube-klipp så kopierar man "bädda in"-koden som finns brevid klippet. sen för att få in den i inlägget så trycker man på knappen "html" som finns brevid bild-knappen. Där klistrar man in koden och sparar (dvs trycker på uppdatera-knappen längst ner till vänster) and you're done! :D

2009-08-30 @ 20:21:52
URL: http://leilam.blogg.se/
Postat av: Leila

hehe jo faktiskt. jag gillar ju hur du har "smält in" headern med bakgrunden, asså inga tydliga linjer som skiljer dom åt eller så om du fattar vad jag menar.

Och att du kan klippa ut ur ett foto! för det kan inte jag göra. det skulle du gärna få hjälpa mig göra om du vill.

Så om du vill hjälpa mig så kan du säga det, så kan vi säga hur vi ska göra den och så kan jag maila bild eller nåt. om du vill asså ;D

2009-08-30 @ 22:12:50
URL: http://leilam.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0