Blev av med oskulden inatt

Tjaao!
Dagen började inte så bra kan jag säga. Vaknade och kände på mig att klockan var lite mer än den borde, mobilen var död eftersom att batteriet tagit slut, när jag kollade ut mot köket för att se hur mkt klockan var stod visaren på 10!!! Och jag börjar vid 10.35, jag skulle tagit bussen vid halv 10 men jag fick istället rusa upp och fixa mig osv för att ta bussen vid 10.50. Missade hela naturkunskapen men det gjorde inte så mkt eftersom de bara gick igenom lite mål osv. Sen hade lite religion och geografi och slutade sedan vid 20 över 2. Gick ner på stan och köpte silikon-droppar till håret och en annan grejj till håret som man har när man plattar det! När jag kom hem solade jag en kort stund, molnen kom ganska snabbt och nu ska jag iväg och spela Tennis!

Till rubriken då:
Jag drömde en dröm helt enkelt... där jag hade sex med en kille och blev därmed av med oskulden, mer detaljer om det får ni inte haha :p Vem killen var tänker jag inte heller säga... men kan säga så mycket som att jag varken känner honom, har pratat med honom eller "kollat in" honom, så det var ganska sjukt att det var han jag drömde om :p
Nu kanske någon  tänker "eeh okej, varför skriver hon ut det på sin blogg, att hon är oskuld?!" Men jag kan säga som så att de flesta (som känner mig) vet redan om det, och ni som inte visste...jag är van vid att säga det! Okej, misstolka inte det... t.ex. man är på fest och spelar sanning eller konka, jag får frågan "Hur många har du haft sex med", mitt svar: inga, jag är oskuld.. You get the point!
Undrar om någon gick på rubriken?!! haha.. hade varit kul om ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah, palla om ngn gått på det :p



haha, såg nu "vad har du på hjärtat?" gulligt ;)

2009-08-25 @ 19:14:33
Postat av: Ellinor

Jag tänkte jag skulle läsa din nya blogg. Knappade in adressen, läste rubriken på senaste inlägget och bara "WHAT?!" samt tänkte att herregud vad har jag missat? Nu måste vi ta och ses snart för lite uppdate! Sen fick jag syn på att det längre ner stod att det bara var en dröm. Så nu ska jag läsa igenom hela inlägget, var bara tvungen att kommentera först ;)

puss!

2009-08-25 @ 21:11:02
URL: http://trasselli.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0