Äntligen!

Nu har jag suttit här i säkert två och en halv timme sammanlagt och försökt få ihop dendär jävla headern + bilden över, där det var blommor innan. Fick göra om den hur många gånger som helst för att dom skulle passa varandra så det inte blev helt fel, storleken oså. Men nu äntligen ser det någorlunda bra ut och jag är nöjd! Vet inte om den har hunnit kommaj upp ännu eller om det tar en stund. Vad tycker ni? Bättre eller sämre än blommorna ? :p

Ikväll ser det ut att bli en lugn kväll, känns som att alla ska ut. Om man bara vore 18!! Aja, igår var det exakt 2 månader kvar, så jag får försöka hålla ut lite till helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: ?

tycker blommorna var bättre!

2009-08-29 @ 20:17:33
Postat av: mathilda

nej det är inte jag som kommenterat om att blommorna var bättre :p ofta jag hade skrivit ett frågetecken på namn då, hahah.

asså jag ser blommor? det är ingen annan header :O konstigt, men aja nu vet du, den nya headern syns inte, inte för mig iaf.

2009-08-30 @ 10:27:54
URL: http://livefromparis.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag testade att uppdatera och då kom den nya headern fram!

2009-08-30 @ 11:08:41
URL: http://livefromparis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0